RedFlower_ Oğlum 33 aylık Haziran ayında tuvalet eğitimini tamamladik. Bir kaç gün güne kadar herşey güzeldi Ama 4 gündür gece alt ıslatma başladı defalarca tuvalete gitmemize rağmen gece beslenmede yok napmam lazım benim şimdi
Giraysmom20 RedFlower_ bir şeylerden korkup ürkmüş olabilir mi, endişeli ürkmüş olabilir, genelde öyle zamanlarda uykuda altına kaçırma oluyor onun dışında fikrim yok 🙂
sevimlienerji RedFlower_ bebeğinizle bunu konusun gece yatırırken bak artık büyüdün altını ıslatma tuvaletin gelince beni çağır beraber gidelim gibi destek olun oğlum 24 aylık ve bu şekilde yaptım hep hiç islatma olmadı