Merhaba herkese,
Daha yeni 10 aylik olacak bebegim var, reglim 4 gun gecikmisti dun test yaptim pozitif cikti. Acikcasi kendimi sevincli hissetmiyorum. Aksine sanki bebegime haksizlik ediyormusum gibi hissettim. Bensiz uyumayan, hala gobegimde yatip uyuyan bir bebek. Geceleri 10 kere kalkar eder. Ben hamileyken, hamilelik sonrasi, hatta dogurursam hastanedeyken nasil yapicak yavrum? Evde yardimcim oluyor var calisan ama sadece ev islerinde. Cocugumun hakkini mi aliyorum? Nasil yapicam doguma gittigimde bebeksiz? Biliyorum ki uyumaz. Dogurdugumda 19-20 aylik olacak. Acaba o zamanlarda uyku nasil oluyor bebeklerde? Bazi hastaneler cift oda oluyor, o sekilde tutsak kabul ederler mi bebek? Cok sacma dertler gozukuyor olabilir ama her anne gibi asiri duskunum cocuguma ve yardim kabul etmeden sirf kendim baktim bunca zaman. Bir kisi uyutmadi yedirmedi. O yuzden cok caresiz hissttim. Akil verebilir misiniz? 😞