Sevo97 Hadi sohbet edelim aşılar yapıldı mı bizim pazartesi günü çok korkuyorum nasıl yaptırcam bilmiyorım 🙃
Kaktuskadin Sevo97 2 ay 13 gunluk benı. Kızım da bugun olduk sukur ne ates ne huzursuzluk oldu bende cok korkuyodum ama sukur hı bısey olmadı ben yınede her ıhtımale karsı saat bası atesını olcuyorum. Insallah sabah zaten daha bısey olmaz
Hazanbebek Benim yapıldı verem asisi kizim 2 ay 12 gunluk 58 cm 5.470 gr en son asidan sonra ates olmadı suan iyiyiz cok sukur
Hazanbebek Benim yapıldı verem asisi kizim 2 ay 12 gunluk 58 cm 5.470 gr en son asidan sonra ates olmadı suan iyiyiz cok sukur
SedaAfra Bizimde pazartesi günü aşımız bakalım nasıl gecicek korkuyorum bende ateş olur ve aşı yapıldıktan sonra ağlarken katılır diye :((
SedaAfra Bizimde pazartesi günü aşımız bakalım nasıl gecicek korkuyorum bende ateş olur ve aşı yapıldıktan sonra ağlarken katılır diye :((
Semaelaa Bugün yapıldı bizimde çok huzursuz geçiyor inlemeye başladı arada ağrı kesici surup veriyorum. Şükür ateş olmadı.
gmzegunestokak5_ ben de yaptirdim eve gelir gelmez bir cay kasigi calpol verdim ates olmadi cok sukur ama iki gun boyunca huzursuz oldu
gmzegunestokak5_ ben de yaptirdim eve gelir gelmez bir cay kasigi calpol verdim ates olmadi cok sukur ama iki gun boyunca huzursuz oldu
gmzegunestokak5_ ben de yaptirdim eve gelir gelmez bir cay kasigi calpol verdim ates olmadi cok sukur ama iki gun boyunca huzursuz oldu
Nurhayat1212 Bende yapturdim ama surup istedim vermedim o 5 6 ayliklar icin cok kucuk bebegin dedi ve fitil verdi