uraskoo Kızlar oglumun 38 i geçmeyen dirençli ateşi var.Enfeksiyon çıktı.Dün başladık ilaçlara ara ara düşüyor ateşi .Antibiyotik ve ateş düşürücü kullanıyor.iştahı keyfi yerinde ama ateş arada bi düşüyo ilaçlar tam olarak kaç güne etki gösterir?
Kk41 uraskoo 3 gün oldu antibotik başlayalı. 1 haftadır atesli bu sabah ateşsiz uyandı inşş bitmiştir kac gündür stresliyim
uraskoo Yelda35 teşekkür ederim canım.38 i geçmemesi iyi bişey sanırım hep 38 ve altındaydı kontrol ediyorum
uraskoo Kk41 sabah bizimde 36ydı sonra yine 37,8 kulak ölçümleri bu dediklerim.Sizin kaça kadar çıktı ve neyi var çok grçmiş olsun