Kızlar bebeğim 9aylık olucak artık erken doğdu kolik bebek dediler hep ağlayan bebekti tam kolik geçti dedim şimdi 7tane dişi oldu çıktı ama uyanıkken problem yok oynar Güler ama hadi uyuyalım dediğimiz an krize sokuyor ağlaya ağlaya kendi uyuyakalıyor hiç sakinleşmiyor her uykusu böyle resmen huzursuz bebek çıldırıcam artık ne zaman geçer acaba hiçbir rahatsızlığı yok yeni gitti doktora karnıda gayet dolu zaten sarılmayı sevmeyen bir
bebek kucağımıza alınca dahada çıldırıyor