rabis0669 Oğlum kabiz büyük çişini yaparken çok zorlaniyo yaptığı zamanda az bisi yapiyo 2 3 hafta önce en son fitil kullanmıştım kabiz olduğunda sürekli kullansam sıkıntı olurmu
Ekinveannesi rabis0669 kabızlık var ise lavman yaptırın fitil makat çatlağı vs yapıyo diye ben de duymuştum ama bizim de gaz problemlerimiz vardı mecburen kullanmıştım ben de. Lavmanda çok daha fazla rahatlıyor bebekler.
Ertugrulunannisi rabis0669 canım doktorum kullanma diyor ilerde çocukta psikolojik sorun olur dedi makattan olduğu için yoksa ilacın etkisi değil bn ağrı kesici olanı yapıyordum yapma demişti
Tabaktakalansonkofte Sürekli kullanılmaz canım bağırsak tembelliği yapar ayrıca makat çatlağı bağırsak kanaması gibi problemlere yol açabiliyor. Armut püresi yedir 2öğün günde hemen düzelir
Yusufum0633 Alışır diyorlar ama ben kullandım özellikle ağladığı zamanlar hemen atıyordum gaz çıkışıda kolaylaşıyordu alışmada olmadı kakasını güzel yapıyor kendisi bence çocuğa sıkıntı vermektense fitil en iyi çözüm