Doğumdan itibaren meme ucu yaralarıyla başım dertteydi ve emzirdiğimde çok canım yanıyordu. Ben de çözümü sütümü sağarak vermekte buldum. Sağ göğsümü 1 hafta boyunca sağdım biberonla verdim. Şimdi 30 günlük olduk. Artık sağ memedeki sütle başa çıkamıyorum 😔 asla süt boşalmıyor. Sürekli emziriyorym. Gece baya iniyor. Ama 2 3 saat sonra tekrardan çok şişiyor. Bebeğim gece kalkmadan önce kalktım 2 buçuk 3 arası sağdım 100 cc falan çıktı. Sonra bebeğimi emzirdim. 2 buçuk 3 saat sonra tekrar hiç emzirmemişim gibi şişmişti. E habire gerildiği için ve çok sık daldığım için göğsündeki yarada düzgün iyileşmiyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Lütfen bir fikir verin sağ göğsümdeki sütü nasıl azaltabilirim. Mastite çevirmesinden çok korkuyorum. Hatta sağ taraftan çok emzirdiğim için sol taraf mastit olur diye de korkuyorum. Şimdi ne güzel sütün çokmuş diyenler olacaktır ama inanın çok zor durumdayım resmen oğlum uyanıkken habire emziriyorum. O uyurken de habire sağıyorum. Başına gelen varsa tüm fikirlere açığım.