İçinde okaliptüs mu oluyor ki hep bunların, alacaktım eczacı içinde okaliptüs var deyince yakar diye bıraktım
Bir de ben gebeyim 38.haftadayim doktorum d vitamini istesem be gerek var
B vitamini istesem ne gerek var diyen birisi
Mide agrimdan ölüyordum ne gerek var diyordu zorla lansor yazdirmistim düşük doz asdafsfafa😂
O gün bugündür yemek yiyebilir oldum
Haliyle doktora basur için ilaç yaz diyemiyorum da
Geçen basurum hocam dedim oralı olmadı, ooo doğumda kaniycak onlar dedi sadece 😂😂😂😂😂😂😂hey Allahım.
Şimdi doktorum yazmadığı halde bi basur ilacı alıp kullanayim mi ne edeyim ben
Yoksa at kestanesi kremi filan mı alayım hiç değilse doğal diye
Ve tekrar soruyorum okaliptüs icermeyeni yok mu birlikte mi etki ettikleri için okaliptüs katmislar.
Nolacak ayol bebeği etkiler mi ?