Balkizlarim seraparslan89 hacı şakir kalıp sabunu rendeleyin suyun içine atın çamaşırları ve sabunu biraz çitileyin daha sonra makineye çıkıyordu ✨ şimdi büyüdüler o yüzden du eki kullandım ☺️
oglumuz01 seraparslan89 kosla al lekeli bölgeye dök 60 derecede yıka kar gibi oluyor. Çok kakalıysa azıcık citile koslayla
MiraySu55 seraparslan89 e bebeğin kendi leke cikarticisini kullanıyorum fisfisli olan hiç leke kalmıyor 🙈 sıkıp makineye atıyorum direk
Balkizlarim Norveckizi vardır elbette benim denediğim yöntem buydu hep ama tabiki leke çıkarıcı deterjanlar vardır söylerler birazdan ✨☺️
MiraySu55 Rdn baby me canim tavsiye ederim elde melde extra birsey yapmıyorum direk sıkıyorum üstüne makineye 🙈
Esmahalit seraparslan89 ben kalıp sabunla hafif çitileyip sabahına makinaya atıyorum geçiyor canım anında müdahale ediyorum
Didem24 Green clean leke çıkarıcısını kullanıyorum, leke üzerine döküp 5-10 dakika bekletip bi su tutup makinaya atıyorum ve 1 kapakta makinaya koyuyorum bütün lekeler çıkmış oluyo ben çok memnunum