Pinkribbon 3 gün kuralı ile ilerledim ama kaşık sayılarını 3 6 9 kaşık olarak arttırdım bebekler için olan mama kasiklariyla veriyodum yarı dolu şekilde ilk ay tadimlar sürdü
5 aylıkken kahvaltı eklendi yemekleri tek öğüne döndü yediği kadar verdim yoğurt, yumurta ve et denedim
6 aylıkken artık deneyecek yeni mevsim sebzeleri dışında birşey kalmamıştı ama 3 gün kuralını uygulamiyodum artık çünkü çoğu şeyi denemiştim bir sorun olursa yeni seydendir belli olurdu. Kahvaltı öğle yemeği ve meyve öğünleri vardı
Sadece ilk iki hafta kadar tam hatırlamıyorum püre yaptım ben zaten bile yapmak istiyodum o yüzden pütürlü vermeye başladım sonra kahvaltı eklenince omlet falan yapiyodum eliyle yesin diye yani 5 aylıktan itibaren katı yiyodu