Elifse
benim bebeğim 22 günlükken olmuştuk ateşi hep 38 39 oluyordu kan değerleri normal çıkmıştı o yüzden hastane yatışı yapmadılar ama çok agır atlattık rabbim kimseyi evladıyla sınamasın çok halsiz, bitkin, yorgundu hep ateşliydi doktor çok küçük olduğu için calpordan başka bi ilaçta veremiyoruz demişti bol bol emzirmemi söylemişti çok geçmiş olsun 🙏🏻
bi sıkıntı yaşamadan çıkarsınız inşallah hastaneden