Benim bebeğimde 2 aylık ama bazen çok ağlıyor gözler gidiyor fakat kendini geri ayıltıyor öyle yaptığında kucağımda meme verip evin içinde dolanıyorum karanlık bir şekilde bir yandan poposuna vuruyorum sallıyorum çoğu zaman bu şekilde uyuyor pes edip belki yapmışsınızdır ama yine de söylemek istedim inşallah uyur kuzucuk kıyamıyorum hiç bizim uykularımız bebişlerin olsun onlar hasta olmazsın biz olalım onların yerine🥺🥺