Arkadaşlar merhaba 1 aylık bebeğim var gazlı bir bebek bugün en son gece 12 de mama verdim normalde sütümü sağıp veriyordum sağarken aşırı ağladı ve beklemediği için mama verdim normalde 2 bucuk saatte bir 100 ml anne sütü içerdi bu saat oldu ikidir sağıp veriyorum asla istemiyor 10 ml falan içti en fazla acile götürmeli miyim aşırı gazı var kasıyor kendini