esgc İlk 6 ay anne sütü sadece doktorlar bunu öneriyor. Önermeleri de sindirim sisteminden kaynaklı. Yalatacağız meyvelere daha hazır olmayabilir sindirim sistemi. Durduk yere doktor tavsiyesi olmadan ve 180 gün dolmadan bence yapmayın gene siz bilirsiniz. Benim oğlum da 4 ay 15 günlük. Ömrü boyunca meyveleri yalayacak,tadacak ve yiyecek acele etmeyin bence.