079aslankuzusu Kızlar biogaia bagırsak düzenlyici kullanıyorum bebeğim 22 günlük gazdan uyumuyo doktor bide sap simplexi söyledi sizler kaç damla kullanıyosunuz doktorum günde 3 de 15er damla yazmstı
emsare Evet bende bu kadar verdim zaten yan etkisi yok. Az verince zaten etki etmiyor ilaç. Prospektüsünde de yazan bu şekilde. Ben günde 3 sefer veriyordum 15-10-15 damla şeklinde
Tilyabebek Bizde günde 3 ke 15 damla kullandık aşırı faydasını gördük. 15 damla normal olanı zaten fazla kullanmayın. İçiniz rahat olsun. Sezeryan doğum olduğu için ben bile içmiştim çok iyi bir damla 👍🏻