Kizlar. Bebeğim 37 günlük . Burnu çok sik tıkanıyor ve tuzlu su ile açıyorum aspiratör de kullanıyorum. Ancak bu gece emmeden önce aciyim dedim ,iş bittikten sonra öyle bı sesli ve hızlı nefes almaya başladı ki. Ödüm koptu. Kucağıma aldım biraz gezdirdim ne yapacağımı bilemedim bir türlü yavaslamadi. Sonra gogsumu verdim emdi biraz dindi en azından sessiz olmaya başladı. Sonra uyuya kaldı ancak nefes alması hala hızlı. Dakikada 38 vs alıyor. Çok korkttu beni neden böyle olmstr. Yaptığım bir hata mi olmuş olablr. Her zamanki yaptığım şeyler. Yeni anne olduğum için sanrm en ufak şeyde yüreğime iniyor ….:(