Rav-Ebu kuzum çekmeye çalışma benim 2. sezeryan doğumda da vardı sağda ve solda ..Almanya da yaşıyorum ve doğumdan sonra eve ebe geliyor hem beni hem bebeği kontrol ediyor belli bir süre..yara taze cımbız dezenfekte etmeden kullanma ..Benim dikiş başlangıç ve bitiş noktalarında vardı ebe onu makasla kesmişti…