1kizannesi Daha önce bebeği covid olan anneler nasıl atlattınız önerileriniz nelerdir? Kızımın ateşi bugün 40 derece oldu kan ve idrar tahlili de yapıldı ama büyük ihtimal covid dediler sonuç bir saat önce çıktı öyle üzgünüm ki
Dunyamsensn2008 1kizannesi Çok geçmiş olsun benim de bebeğim geçen ay oldu maalesef 1 buçuk aylıktı ateşi yükseliyor indmiyordu doktor testi istedi ve covitti ve enfeksiyon değeri çok yüksek çıktı bize yatış verdi 4 gün yattı bol bol emzirme ve ilaç tedavisi yani başka bir şey olmadı sonrasında bı 10 güne kadar oksurdu şuan da sürekli bir burun tıkanıklığı yaşıyoruz tabi onunla ilgili mi bilmiyorum
Meliill 1kizannesi 9 aylık oğlum dün o kadar kötüydü ki ishal kusma ateş resmen yarı baygın bir sekilde doktora götürdüm boğazlarına falan baktıktan sonra covid olabilir dedi test yaptırdık çok şükür negatif çıktı ortalık çok kötü gerçekten ne kadar korusakta bir sekilde bir hastalık bulaşıyor inşallah tez zamanda iyileşir minikk
ElvinMira 1kizannesi 4.5aylık kızım var geçen hafta kızımın ateşi 39.3tü sabah doktora götürdüm test verdik pozitif çıktı gece ateşi düşmedi burnu tıkanmaya başladı emerken zorlanıyordu acile götürdük serum takıldı sabah yine doktorumuza gösterdik yatış verdi hastanede kaldık 2gün serum antibiyotik derken toparladı hemen çok şükür sizede çok geçmiş olsun 🙏🏼
CennetAla Hiç korkma bebekler fazla etkilenmiyor benim bebeğim 40 günlüktü bir gece ateşlendi ve geçti onlar sandığımızdan daha güçlü
1kizannesi Meliill geçmiş olsun sizede evet maalesef koruyoruz ama yetmiyor tamamen sterilize bi ortamda büyütmek de imkansız allah tüm bebeklere şifa versin