Alnalprdha benim ki de uyumuyordu. Zorla uyudu. Sarıldım yatakta oynadık debelendik güldük eğlendik, yüzümüzü keşfettik (burun , ağız , göz , kaş vs) şükür uyuduk 😌😌 ama ben uyuyamıyorum. Acaba hamilelikten mi 6.5 aylık da hamileyim , kızım da 18 aylık. Çocuk bakmak değil de beni ev işi yoruyor gündüz