Çok geçmiş olsun bizim de gecen yıl kasım ayında kasık kemiği kırıldı 18 aylıktı 2 ay alcıda kaldı ve tum bacagı kalcaya kadar alçıdaydı biz bileğin altına yastık koyduk ama doktorumuz önerdi ve asla ilk 10 gün hıc kıpırdatmadık hemde hiç . Sonra dr izin verdiği kadarıyla paralel kucagıma aldık oda alt değiştirmek için vs yani günde sadece üç kez falan aldık sonra bacagını kaldırmaya başladı özellikle uyurken yastıga bağladık .. ilk üç gün agrı kesici verdik tabii ki siz doktorunuzu dinleyin cok cok cok Zor bir süreç yürümeyi yeniden öğrendi ama öğrendi ve geçti çok şükür Allah cok yardımcınız olsun oyalamak için herşeyi yaptık tüm gün tv açıktı barbie yi 100 kez seyrettik ama geçti çok şükür şuan cok iyi ve tv hayatımızda hiç yok