Hızlı trenle 2.5 saatlik yolculuk yapacağım 1 yaşında bebekle tek başıma . Bebek arabası ve valizi tek başıma götürebilir miyim bilmiyorum beni tren istasyonuna annemlerin bindirmesine izin verirler mi ? Yada o yolculukta dikkat etmem gereken şeyler neler acaba . Kızımın arabasını pusetini almayı düşünüyorum birde küçük valizim olacak acaba fazla mı yük olur 🤷🏻♀️