Uyumasın kuzucuklar. İstemiyorlarsa uyumasınlar. Ne zaman uykusu gelirse o zaman uyusunlar. En büyük derdimiz uyku. Evet hepinizi anlıyorum ama ne kadar da paralasak kendimizi uyumayacaklarsa uyumuyorlar. O zaman alalım elimize çayımızı minnaklarımızla (onlar kendileri uyku belirtilerini bize gösterene kadar ) vakit geçirelim. Biraz uyumuyor uyumuyor düşüncesinden çıkalım. Biraz da uyumazsa uyumasın diyelim ve kocaman kahkaha atalım. Gevşeyip mutlu olalım. Çünkü bu uyku illaki düzene giriyor yavaş yavaş. Tek hayatımız onlar değil mi artık. Artık şunu yapamıyorum artık bunu yapamıyorum demeye de gerek yok. İleride bugünleri arayacağız çünkü hepimiz bebişlerimizi çok seviyoruz. Biraz gamsız olalım hanımlar. Elimizden geleni yapıyoruz zaten. Baktık uyumuyorlar hooop kalkın ayağa vakit geçirin. Sonra uyusun olmadı daha sonra uyusun. 🤣