tavsaninannesi Sancar aa vanilya aromalısı mı çıkmış biz kullanırken berbat bir kokusu ve tadı vardı içine vanilya şurubu karıştırarak veriyordum tatlı oluyordu yine yani başka türlü o mamayı kabul etmesi çok zor olurdu