momys305 size tavsiyem uyku için hiçbir dönem birşey denemeyin. Ne doktor önerisiyle ne başka insanlar önerisiyle. Neden?
Çünkü bir bebek uyumuyorsa uyumuyor. Özellikle yenidoğanların bir uyku düzeni olmuyor. Kimi bebek güzel uyuyor, kimi bebek fazla uyuyor, kimisi de uykuya direniyor. Bu dönemler yenidoğan dönemi bitince daha da beter hale gelebiliyor ya da tam aksine düzene girebiliyor. Bebeğin karakteri ön planda bu konuda. Olabildiğince ihtiyaçlarını göz önünde bulundurun tabiki ama uyumuyorsa illaki bir sıkıntısı var denemez. Anne olarak rahat uyku uyumayı en az iki sene unutun derim. Zaten uykuya dayanıklı hale geliyor insan ilk üç aydan sonra.
İmza: Uykusuz bebek annesi 🥰