Hsyh çikik goremedim rontgende. bizim de 3, 5 aylikken pavlik kullandik. 8. Ay cikardik. Kizim.o kadar alismistiki hic rahatdiz olmuyordu bandajdan. Ama doktorum artik emeklemesu falan lazim dedi cikarttirdi 8. Ayda. 1 yas kontrolunde kalça çıkık degildi ama gerilik devam ediyordu. 2 yaş gununde bir daha göstereceğiz. Gecmis olsun.