Gündüz neredeyse hiç uyumadı. Akşam uykusu için yatırdığımda 3 saat uyudu ben uyandırdım. 10 dk kadar emmiştir. Sonra uyudukaldı. Ne yapsam uyandıramıyorum. Islak pamukla yüzünü sildim. Topuklarını ayaklarını çenesini uyarıyorum altını açtım uyanmıyor. Uyansa bile hemen dalıyor yine. Bu kadar kısa süre emmesi yeter mi yoksa mücadeleye devam mı etmeliyim😞