Sedayun13 Merhaba güzel anneler.! Kızım cuma günü 1 yaşına görecek kardeşimi kaybettiğim için öyle büyük bir şey düşünmüyorum. Sizler evlerinizde neler yaptınız fotoğraf atarsanız benim içinde bi fikir olur enazindan. Güzel önerilerine de açığım 🤭🤗
Tugbasaglamm Sedayun13  Doğum günü değil de yarım yaş için yapmıştım , fikir olur belki ,