O aylarda Zeytini hiç olduğu gibi vermedim, çekirdeğini çıkarıp 2’ye bölüp verdim. Muzu direk eline verip tutmayı, sonra ısırmayı, sonra minik minik yemeyi çalışmıştık 😅😅 ben hep tektim, öyle korkulacak bişey yok. Zaten vücut akıllı bir organizma. Ağzında kolay yutacağı şeyleri tercih edebilirsiniz şeftali gibi