Zlhavr01 Bebeğiniz ayrılık kaygısı yaşıyor büyük ihtimalle . Genelde 8. Ayda başlar azalarak 18-24 aylarda sona erer. Ayrılık kaygısının azalması için onu bırakıp gitmeyeceğinize emin olması gerekiyor. Herkes gidiyor ya annem de beni bırakırsa diye düşünüyor. Bol ten temasına devam o doygunluğa ulaşınca sizi bırakacak . Sabırlı olalım kızmayalım