Asaf222 benim bebeğim 3bucuk aylık. Yaklaşık 1bucuk aydır eller ağızda, sürekli salya akitiyo, sulugunu ısırır gibi yaparak suyu iciyo, eline geçen herşeyi ağzına sokuyo. Normal gibi düşünmüştüm bende burda bekliyeyim belki distir bizimkide.. ama dış yerlerinde daha bı kabarıklık.kizariklik yok