Hanımlar bebegimin ayı başlıkta mevcut. Kendi kendine desteksiz oturuyor fakat day durmak denir bizde üç beş saniye bebek dik durur. Dayday duymuyor. Kendini döndürebiliyor fakat emeklemeye dair hiçbisey yok. Day durmuyor çevremde bu ayda bebeği ayağa kalkan varmış emekleyerek odaları gezenler varmış. Benim bebeğim sadece oturmayı öğrendi birde kendini döndürebiliyor. Sizin bebekleriniz nasıldı ? İlk anneliğim tecrübeli annelerim yorum yapar mı