Mi-Mi evet, ben de mandıradan alıyorum ama günlük süt en iyisi aslında. Pastörize edilmiş yani yüksek sıcaklıktan birden soğutulmuş hale getirilmiş bu sayede faydalı bakteriler ölmemiş oluyor. Ama mandıradan aldığımız sütü 10-15 dk kaynatarak faydalıları da öldürmüş oluyoruz maalesef