Pafuli ben ilacı kullanmaya başladıktan sonra adet görmemeye başladım ama arkadaşım hiç ilaç kullanmadığı halde 8 aydır adet görmüyor emzirmeden dolayı demiş doktor. Bende ilacı bıraksam tekrar adet görür müyüm diye tereddüt ediyorum ama ilacı bırakmak istemiyorum. Doktora gitmem gerekiyor mu normal bi durum mu bilemedim 🤷🏻♀️