En son kot pantolonu 6 7 sene önce almıştım . O da Kotondan . Şimdi tekrardan almak istiyorum , aldım mı yine rahat 5 6 sene giyerim . Sizlerin beğendiği rahat kot pantalon markası var mı ? Mavinin de denemiştim ama onunki çok çabuk genişledi pantolonum , beğenmedim . Geçenlerde Yargıda oynayan avukat Ceylinin giyim markasına baktım ( giyim kombinini hep beğeniyordum ) Stradivarius muş. Daha önce bu mağazadan alışveriş yapmadım . Yapanlarınız var mı ? Bir de popoyu örten uzun gömlek arıyorum tiril tiril , önerdiğiniz markalara açığım