Edizbeyinannesi benim bebeğimin besin alerjisi var. Gastroenteroloji bölümüne gidiyorum. O doktor önerdi. Sabah akşam 1 tane. Tek kutu kullandım ama devam ettirmedi.Hatta hastane notlarına bilgisayara yazdı motilium önerildi diye. Çocuk doktorum da sistemden gördü ondan biliyorum. Öyle kaçak göçek birşey değil yani. Bebeğimde bir sıkıntı olmadı.
Ben de sizin gibi içmediğim çay damla kalmamıştı. En son motilium ve promalt ile rahat ettim. Yarı anne sütü yarı mamaydı. Şimdi 3,5 aylık bazı gün hiç mama vermiyorum. Bezen doymadı mı acaba diye düşünürsem ilave 60 cc hazırlıyorum 1-2 kez. Ama inanın çoğunda içmiyor mamayı. Yada 30 cc içip bırakıyor. Şükürler olsun. Promalt ı uyumadan bir süre önce içiyorum. Gece daha çok etki etti. Hatta daha sütüm bu kadar artmamıştı. Promalt ile geceyi mama hazırlamadan geçiriyordum. Kullanın inşallah fayda eder. Kendinizi de üzmeyin çünkü stres sütü azaltıyor. Benim o yüzden azalmıştı