AsyaninAnnesiiii 23gdg ay kaymıştır kenara yakın bırakmayın bi daha allah korusun her düşme masum olmaya biliyor. Gittiniz mi doktora filan
-Alaz2020- 23gdg çok şükür. Sağlıkla büyüsün. Buyudukce daha hareketli oluyorlar. Hep yerde altını falan değiştirin.
Dlshnn3 Benimkide 2 aylık ayaklarıyla kendini yukarı yukarı itiyor canım dikkat et dönemiyor nasıl olsa deme