Seydald Bir yaşına bir ay kalan kızım çok öfkeleniyor yüzümüzü can acıtacak şekilde cırmalıyor bunu yapmaması gerektiğini söyleyince de kendine vurmaya başlıyor Neden olabilir, sizlerde de varmı böyle asabilikler
turkan-5 Seydald 1 yasa yeni girdik girdiğimiz günden beri aşırı asabi vurma falan yok bizde ama en ufak bir şeye ağlayıp ayaklarını tepiyor resmen bağırıyor atak falan var galiba umarım geçicidir bunlar
eylul19 Seydald 13 aylıgız suan 1 aydır asırı hırcın herseye aglıyor ıstedıgı olmadı zamanlar falan atak donemı herhalde cunku cogu kısı yazmıs
Kubraoztrk eylul19 bizdede aynı durum sizinki geçti mi ataktır inşallah karakteri böyle diye ödüm kopuyor 🥺
Seydald Ayy inşallahh bir atak dönemidir. Çünkü inanılmaz hırçın yani kızmak bağırmak yok güzel ve tatlı bir dille bile söyleyince daha da kızıyor ve dediğiniz gibi herşeye ağlıyor. İnşallah zamanı gelince laftan anlayan hem kendini hem de bizi üzmeyen çocuklar olurlar