Cihangiriinannesii Ben ekranı hep kısıtlı verdim. Mesela dün hiç izlemedi, bugünde toplasam 20-30 dk izlemiştir. Buna rağmen böyle oldu.
Bende götürdüm 22 aylıktı normal açılır dedi doktor. O zamana göre baya açıltı anne bile diyemiyordu çünkü. Ama şuda var ki algıları çok açık bezi mesela kendi isteğiyle 23 aylık olmadan bıraktı. Üzerimize yemek yerken bir şey dökülür diye peçete falan getiriyo. Ayağımı sehpaya vursam koşa koşa gelip beni öpüyo krem getiriyor. Umursuz değil yani. Sadece kelime çok az