15 gün vanda yaptım yarım kundak. Sonra İzmir’e geldik burası çok sıcak olduğundan yapmadım. Bi süre çok serindi göğsüne kadar üstünü örtüyordum kolları da dışarıda kafasının yanında oluyordu hiç kıpırdamadan öyle yatıyordu şimdi sıcaklar artınca pek rahat edemiyor ama kundak her yerde yapılmıyor İzmir bebekleri en başından beri yaptırmak istemeyebilir.