busraduru1 dil bagi benim kizimda da var doktorumuz 4 aylıkken söylemişti cerrah ile görüşün demisti ama ozamana kadar farkedemedim çünkü dil bagi bende de var😊 dil bagi olmayan birisini gorunce anladim dil bağını çünkü bende var esimde var abimde annemde kizimda da olunca bana farkli gelmemişti. Emme de sorun teşkil etmiyo anne baba mama meme gel hadi gibi kelimeleri cok net soyluyo gerek gormedim suan beklemedeyiz