Bebegimm1 benim de içime çok dert olmustu bazen ağlarken dili havaya bile kalkmıyordu. İçim yanıyordu. Götürdüm iki dk hemen hallettiler . Bende ameliyat olacak sandım ama odasında yaptı doktor. Asistanıyla beraber . Bes dk bekleyin kanama OlmaZsa gidin dedi. Bakıyordum 4-5 aylık bebeğin dili dışarda benim oğlumun hem içte cıkaramıyor. Hani bazen uemek yerken arka dişimizde yemek kalınca dilimizle cıkarmaya çalışıyoruz ya o hareketi ilerde yapamıyorparmıs. Bence yapın ne zararı olacaj kl