Gokcehanim benim kızım da 9 ay 10 günlük, geceleri en az 8-10 defa uyanıp emziriyordum, başka türlü kesinlikle uyumuyordu. 7. ayda doktora sordum, artık ek gıdaya geçti gece uyumadan iyice besledikten sonra emzir ve bırak, odayı ayır dedi bana. İlk bir kaç gün çok ağlayacak kesinlikle kucağına alma ama yanına gidip sakinleştir, çok ağlarsa kucağına al susunca tekrar yatır, böyle giderse 2 yaşına kadar seni perişan eder, kendi de uykuya dalmayı öğrenemez dedi. 1 hafta sürdü, annem sağolsun destek oldu o esnada bana. Gece beni gördükçe daha çok ağladığından annem sakinleştirdi, ilk 2 gün inanılmaz ağladı ama gitmedim yanına. Sonraki günler azaldı ağlamaları, emzik verip, emzik istemezse su verdik. Şu anda diş sıkıntısının da etkisiyle gece bazen 2-3 defa kalkıyor ve emzik ya da su ile sakinleşip uyuyor. Gece en geç 10 gibi emziriyorum. Sabah da 5.30dan önce emzirmiyorum. Tam anlamıyla bu hale gelmesi 3 hafta sürdü ama değdi ☺️ Uyuduğumu biliyorum artık 😊