gizem161216 Kızlar bebeğim 11 aylık göbeğinde siyah bir şey var kir gibi ama kir değil bayadırda var sürekli doktora sorucan diyorum hep unutuyorum sizde de böyle bir durum oldu mu ????
eylul19 gizem161216 benımde bebegımde var gobek delıgınde kuruluktan nemlendır dedı doktorumuz .kabuk gıbı bısey sankı bızımkısı
islimkry gizem161216 1 yaşında benim kızımda da var. Doktora sormayı unuttum. İnşallah sıkıntılı birşey değildir
gizem161216 islimkry benden önce sorarsanız lütfen bilgilendirin olur mu burda kimse yazacak gübi değil