Kızım 10 ay 2 günlük bu zamana kadar güzel yiyordu ama bu aralar ne verirsen öğürüyor bazen öğürmekten kusuyor hep pütürlü yaptım yemeklerini pütürede alışkın aslında hadi evde kusarsa kussun temizlerim diyorum ama başka biryere gittiğimde komşuma felan hiç rahat yediremiyorum ha kusacak diye tedirgin oluyorum neden böyle yapıyor olabilir