Merhaba kizlar gebeliginde seker yuklemesi yaptirmayan varmi
Devlet hastanelerinden asla randevu dusuremiyorum 1 ayi gecti kontrole bile gidemedim asla randevu yok oysaki doktor bidahaki ay seker yuklemesi yapilcak dedi ama yok yani kac kisi surekli ariyoruz .hadi kontrollerde arada ozele gidiyoruz boyle zamanlarda ama seker yuklmesini ozelde yaptirsam cok pahali testler muayene kontrol bin tutuyor asgari ucretle gecinirken bir gunde bin tl birakamam oraya napicam ya yaptirmasam nolur yaptirmayan varmu aranizda? Bu ikinci gebeligim ilkinde yapilmisti cunku o zamanlar hic bisey bu kadar zor degildi ..