Kızlar iyi geceler 14 aylık oğlumun sol yanağında 2 aydır geçmeyen bir kızarıklık var ilk önce sinek ısırığı gibiydi geçer diye düşündüm ama geçmiyor bu aralarda aşırı derecede kaşıdığını farkettim yara gibi olmuş. Bir aralar küçülmüştü ama tekrar büyüdü egzama olduğunu düşünüyorum randevu alıp doktora götüreceğim ama hangi poliklinik ilgileniyor bilmiyorum bilgisi olan yardımcı olabilir lütfen?