Merhaba anneler 3 aylık bir oğlum var henüz 1 hafta oldu gen testinin acıklanması.artık özel cocuk annesiyim ..hamılelık lohusalık down mu degıl mı babasına kardesıne benzıyo dıye. Aklımızca kendımızı kandırdık sımdı karısık duygularımız bir kızım var güclü olmak zorundayım haliyle yıkılıyorum yıkılıyoruz..en azından anne sütüm vardı 1.5 ay emzırdm hem sagıp hem mama takvıyesıyle (düşük kılolu dogdugundan dr vermemı soyledı) meme reddi yasadım sımdı cok uzak memeye her yolu denedım vakumlayan cocuk artık bıberoncu ..en azından sagıp verıyodum 90-60-30_10derken artık 1 cay kasıgı bıle cıkmıyor ne yapayım göz yasım eksık olmuyor ama cocuklarıma bellı etmemeye calısıyorum kızım bazen yakalıyo farkında ama kacamak cevaplar verıyorum sizce sütüm gelır mı tekrardan cok mutsuzum oğluma daha iyi anne baba olma cabasındayız stres bıtiriyor benı derken uyanıp gülümsemesi bana tesellim..