Minikminik ayni konuyu geçen danıştım doktora.. ben kızımı uyandiramiyorum kesinlikle gece uykusuna gittiği zaman.. uykusunda veriyorum dudaklarını sıkıyor almamak için almıyor da.. doktor dedi ki anne sütü kadar gece uykusu da çok önemli bebek için zaten gündüz fazla fazla yiyor e artık üç aylık sarılık durumu da yok kendi uyanıp isteyene kadar zorlama geceleri dedi.. bende hocam bazen yedi saat oluyor fazla değil mi dedim hayır gece için fazla değil o artık üç aylık gece ile gündüzü ayırt ediyor gece zorlama dedi