Haticenur4 Merhaba bebeğimi bugün denize soktum ayaklarını 2 aylık suyu ve denizi çok sevdi onun için denize girerken koymak için üzeri şemsiyeli yada boyun simidi almak istiyorum Önerileriniz neler nasıl bir şey alabilirim ♥️
Deletedmom_33 Haticenur4 Boyun simidi spa da kullanıyoruz ama fiyatı 650-700 TL gibi birşey. 4.ayina doğru kucahimda sokmuştum ben. Geçen de aynısını yaptım. Koy olduğu için dalga vs olmuyordu girdiğimiz yerde rahat oluyordu.
Melekanne91 Haticenur4 deniz 6 aydan sonra havuz 1 yastan sonra oneriliyor.ama tabi siz blirsiniz.3 ayliktan itibaren ebebkte mayolar var alt ust o olblr ama muhakkak gunes kremo surun laroche posay guzeldir tavsiye ederm gunes kremi
Haticenur4 HLmom ama başı için güneşden korumak için napmam gerek bide 2 aylık acaba boynuna zarar verirmi
HLmom Haticenur4 gunes için şapka kullandım kızımda ilk soktuğunuz da 50 günlük idi bu sene 11 aylık idi yine Bi şapka boyun simidi tamamdır çok rahattı
KARSIYAKALI https://resimyukle.io/r/Hk9EK8es7B 6 aylığız teyzesi böyle giriyoruz altına da mayo bez miss 🤩🤩
Haticenur4 KARSIYAKALI ya bunlardan almak istedim ama daha oturması yasak olduğu için bundada oturma pozisyonu olduğu için olmaz diye düşündüm
miniikmucizeem KARSIYAKALI ay bizde 7 buçuk aylıkken gidicez bu simitten almayı düşünüyorum mayo bez ne kullandınız ve şapka takıyomusunuz
MinelAskEla KARSIYAKALI ayy çok şekeyyy ya 😍 bizde gidcez bende can yeleği alayım diyorım ama buda çok güzel durmuş
KARSIYAKALI Haticenur4 yaa ben onu düşünemedim ama yine de tam oturur pozisyonda değil doktoruna da bi danışın isterseniz
Gzd Haticenur4 swimava kullanıyoruz biz, oğlum yeğenim kızım 4 yıldır aynı boyun simidini kullanıyoruz hiç bişey olmadı
KARSIYAKALI miniikmucizeem genellikle akşam 4 den sonra gittiğimiz için takmıyorum şapka erken gidersek alıyorum, mayo bez pampers kullandım çok memnun kaldım