Kızımda da gebelik testleri hep negatif çıkmıştı aylar sonra öğrenmiştim hamile olduğumu şimdi de emin değilim ve korunuyoruz normalde ama sütünün kokusu değişti gibi beyaz akıntı var ve adetim gecikti. Sizde emzirirken adet düzensizliği olmuş muydu? Hamileliğinizi nasıl anladınız?